Κοινωνιολογία και Επικοινωνία της διαφήμισης


Κωδικός προϊόντος 978-618-5937-12-6 Κατηγορία Ετικέτα


Share
Περιγραφή

Η ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ μπορεί και επιβάλλει ένα τρόπο συμπεριφοράς – εμφάνισης στο κοινό με τις αξίες – απαξίες που προβάλλει ή τα κοινωνικά πρότυπα που εμφανίζει; Έχει σημασία, η γλώσσα – ο λόγος και ιδι-αίτερα η εικόνα των διαφημιστικών μηνυμάτων, η Σημειολογία του μηνύματος και της Εικόνας στην Διαφήμιση; Ποιος είναι ο ρόλος του Διαδικτύου και ιδιαίτερα των Μέσων Κοινωνικής Δικτύωσης στην Διαφήμιση; Αντίστοιχα ποια είναι η γνώμη του κοινού για τις ΔΙΑΦΗΜΙΣΕΙΣ; Πως τις κρίνει; Πως τις σχολιάζει; Το κοινό προτιμάει τα διαφημιζόμενα ή τα άγνωστα προιόντα; Ποια είναι η επίδραση της Διαφήμισης στο κοινό; Αυτά είναι τα ερωτήματα που τίθενται στο παρόν βιβλίο. (Από την παρουσίαση στο οπισθόφυλλο του βιβλίου)

Επιπλέον πληροφορίες
ISBN

Σελίδες

268

Συγγραφέας